2011. március 2., szerda

Banános hókocka

Az alaptészta az Erdélyi piskóta, amelyre kihűlés után rászeleteltem három banánt. A banánokat egy nagyon egyszerű, de tényleg szuper finom krémmel öntöttem le. Egy marék csoki csipszet összekevertem két púpozott teáskanál sós mogyoróvajjal, természetesen gőz fölött melegítve tudtam csak krémmé varázsolni a két összetevőt. A mogyoróvajas csokis banán rétegre egyszerű vaníliapudingot öntöttem és hagytam kihűlni. Ezt követte két dl tejszínből készített hab és csokireszelék. Nagyon nehéz vágni, illetve biztosan könnyebb lenne, ha jól megdermedne, de szokás szerint nálunk erre soha nincs ideje a sütiknek. Legközelebb talán már szebb is lesz, így a mostaniról nagyon óvatosan teszek csak fel képet, éppen csak amiatt, hogy legyen egy kis vizuális megközelítése is a banános hókockának. Nevét nem csupán a tetején lévő tejszínhabtól kapta, hanem attól is, hogy nálunk - kinek örömére, kinek bánatára - de megint szakad a hó.


1 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Valami csuda jó lett ez a sütemény,nagyon befalatoznék belőle,nagyon guszta:-)