2011. augusztus 24., szerda

Szeptember közeleg

Legkisebb fiacskám holnap kezdi az óvodát. Én nagyon izgulok, ő nem . Megbeszéltük, hogy holnap ott leszek vele az oviban, holnapután pedig a testvére fogja kísérni és szükség esetén hazahozni őt, aztán hétfőtől hupsz, bele a mélyvízbe!
Neki az óvoda, a többieknek a z iskola, nekem pedig újrakezdődnek az edzések. Nyáridőben kicsit kihagytam, meleg is volt meg itthon volt az összes gyerkőc, szóval az edzés volt a legutolsó, de tényleg, amire gondolni tudtam.
Az edzésterv készen az asztalon vár, kihagyás utáni testmozgást segítem egy kis rávezető diétával is, mert tele hassal nem megy sem a futás, sem a kondizás, hát még a zumba! Mivel nagyon sokszor nem vagyok itthon,  hogy ne kelljen elmennem még a táncórák miatt is itthonról, beszereztem egy hatalmas tükröt, egyik szobánkban  felszereljük a falra és holnaptól itthon fogom rázni a seggem.. zenére.
A nyári szünetben minden nap főztem és majdnem minden nap sütöttem is valamit, ezen viszont lassítok, hiszen szeptembertől mindenki eszik az iskolában és az oviban. Így csupán esténként kell készítenem valami harapnivalót, de ez sok esetben csak valami hideg étel lesz vagy egy gyors pizza.
Szóval nem tudom, hogy étellel mikor jelentkezem legközelebb, most irány az óvoda, az iskola és a konditerem, na meg a tükrös szoba!

Nincsenek megjegyzések: