2011. február 15., kedd

Crock Slow Cooker


Be kell vallanom, még soha nem hallottam róla. Ajándékba kaptam. Nagyon Köszönöm!
A világhálón utánanéztem, hogy mit is kezdjek vele, de rohantam akkor is, mint mindig, így egy gyors áttekintés után az addig gulyáslevesnek szánt alapanyagokat belevágtam a lassúfőzőmbe. A zöldségeket nagyobbra hagytam, mint a gulyásnál tettem volna, mert azt gondoltam, hogy a zöldség hamarabb puhul, mint a hús. 
Délután háromkor kapcsoltam be a főzőt és éjjel háromkor ki. A végeredménynek csodás illata és íze volt, ám a zöldségek kissé kemények maradtak, mialatt a husi vajpuhára főtt. Azt hiszem, nem ettem még ennél puhább húst életemben. Az illata a húsleves illatára hasonlít, szinte a megtévesztésig, az íze azonban kicsit más lett. 
Jó dolog ez, reggel belepakolom az ebédhez való alkatrészeket, bekapcsolom és mire hazaérek, már csak tálalnom kell. Ha nem érek haza, a gyerekek tálalnak, lényeg, hogy egy kb.10 perces előkészülettel finom ebédet főzök akkor is, ha nem vagyok itthon. Most fordítgatok recepteket, úgy nézem, inkább angolszász ételek készítésére alkalmas a lassúfőzőm. 

Nincsenek megjegyzések: